wtorek, 1 stycznia 2013

Nie! A właśnie, że nie! ;) czasownik "be" w zdaniach przeczących

A teraz forma przecząca czasownika "be".

I znów nic trudnego :)

Po poznanej formie twierdzącej dodajesz po prostu słówko "not" i gotowe!
I am - ja jestem
I am not - ja nie jestem

Mówiłem, że proste, prawda? :)

No i teraz formy skrócone.
"I am not" nie ma tak naprawdę formy skróconej, Możemy jedynie skrócić "I am" na "I'm" i to tyle.

Natomiast w przypadku innych osób są tylko dwie możliwości:
is + not = isn't
are + not = aren't

Gdyby kiedykolwiek zdarzyło Ci się zastanawiać, w którym miejscu stawiało się apostrof ('), ten śmieszny przecinek u góry, to pamiętaj, że pojawia się on tam gdzie brakuje litery.



Sprawdź to ;)

A! i jeszcze jedna, bardzo ważna sprawa. Uważaj na to czy używasz IS NOT czy ISN'T - jest różnica!


Kliknij tutaj, aby pobrać plik w formie do druku >>>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz